29/3 2011 – Kriminalvården

Japp, idag har jag gigat för Kriminalvården. Alltså för personer inom kriminalvården, och inte för min ordinarie vänskapskrets. Och detta var inte heller på själva kriminalvården utan i en konferenslokal på Gothia Towers, ni vet, de där stora glashusen i Göteborg som är det närmaste en New York-känsla man kan komma i Sverige.

Väldigt kul var det iallafall! Inte jättestor publik men intim och mycket bra publikkontakt. Dock la ljudsystemet av lite då och då, men det är inte riktigt sånt man kan förutspå. Kanske mina mentala krafter som fick systemet att slockna då jag koncentrerade mig lite för mycket.

Gusten underhåller innan.

Fick också prova på ett nytt trick som jag tränat på ett bra tag och idag var första gången jag gjorde det inför publik. Oerhört bra respons! Publiken reste sig upp flera gånger med knytnävarna i luften och skrek ut ”Fantastiskt!”.

Riktigt roligt var det! Inte varje gång man har såhär kul under en föreställning! Tack!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

