Luddini på fejjan!

Om ni tror att jag ligger efter i utvecklingen så stämmer det inte, eller i vissa fall kanske, men nu har jag i alla fall som så många andra gjort: startat en facebook-sida! Jajamen, alla de stora har gjort det: Lady Gaga, Barack Obama, 50 Cent, min fd. historielärare och nu känner jag för att göra det också. Håller på och rensar min vänlista på min privata facebook, så för att förbli odödlig: gilla min sida! Detta ger mig fantastiska tillfällen för att ordvitsa! T ex. vad kul att du är på min sida! / Här är en sida om mig du inte trodde fanns.. bla bla. Allt för lite mänsklig bekräftelse… och PR!

Just nu har jag 35 ”fans” och Barack Obama har 19,099,715 fans. Om Luddini kommer ikapp honom bjuder jag alla på semlor! Så nu vet ni! Sprid ordet! 20 miljoner semlor står på spel!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

