Talang i TV4

Fantastiskt! Stående ovationer! Folk kastade rosor på scen! Alla tjejer i publiken svimmade! Charlotte Perrelli skrek ut ”Jag älskar dig!”… ja så kan det gå när Eric Saade uppträder på Melodifestivalens efterfester.

Talang var inte dumt det heller. Det blev visserligen en sittande ovation när jag framförde mitt nummer, för varför ska folk behöva resa sig upp ur stolarna för att applådera egentligen? Det är ju bara dumt! Bert Karlsson tappade ju hakan, det räcker. Eller ja han tappade den kanske på den röda knappen… eller det kanske inte var hakan han tappade… men Charlotte och Henrik däremot, de slängde sig upp ur stolarna och drog knytnävarna upp i luften och skrek ut ”Fantastiskt!”….. eller njae, det gjorde dom inte, men de gillade det i alla fall!

Det blev slutaudition iallafall, och det är inget att klaga över! :) Känns egentligen ganska onödigt med en massa slutauditions, semifinaler, finaler osv… kan jag inte bara få mina jävla 500 000 kronor? Trots att det är vad jag kanske får när jag kör ett gig *host*(minus 492 500 pix)

Fram tills slutaudition är det bara att njuta av min fantastiska prestation… om och om igen, hur många gånger ni vill!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

