11/5 – Sinnet, Göteborg.

Gjorde ett snabbt inhopp igår på Sinnet i Göteborg. Konferenciern introducerade mig som limsniffarnas okrönte konung… förstod inte riktigt vad han pratade om, jag är ju mer på hållet med badrumsspray.

Uppträdandet gick helt okej. Det blev lite bananskrott, tidningspapper, konfetti och kort lite överallt på scengolvet, men så går det när någon släpper upp mig på en scen. ;)
Jag brukar i normala fall inte göra en jättestor röra efter mig men i vissa fall när jag uppträder på komediklubbar och vill prova nya grejer, då kan det gå hur som helst.

Publiken tyckte det var bra och headlinern den kvällen, Al Pitcher, roastade mig mer eller mindre under sin akt. Skitbra komiker! För övrigt hade någon i publiken blivit besatt av en banan som jag trollade bort i mitt nummer så då och då fick han lite utbrott och skrek  rätt ut mitt i showen ”WHERE’S THE FUCKING BANANA?” resten av kvällen… kul var det!

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “11/5 – Sinnet, Göteborg.

  1. Anneli

    Jag tyckte du var skitrolig, nog ditt roligaste gig som jag sett. Lycka till på fredag :-)

  2. Pingback: 19/6 – Taboo Comedy Club, Stockholm | Luddini

Kommentera

