Uppdatering

Jag är nog inte världens bästa människa på att hålla sånna här bloggar vid liv. Senaste inlägget skrev jag i september och nej jag har inte gett upp min karriär, tvärtom, det har hänt väldigt mycket sen sist. I november var jag tillbaka i Berlin i två veckor för lite uppträdanden, jag har också varit headliner för en komediklubb i Oslo och förra veckan gjorde jag mitt första uppträdande i Stockholm och en massa annat. Jag har bara inte riktigt haft tid till att skriva något inlägg, men trots det har jag ungefär tre inlägg sparade som utkast som jag aldrig la upp på bloggen. Tror inte heller att de kommer komma upp här, men kanske i mina memoarer som släpps när jag är gammal och gråhårig.

Jag har dock ett nytt spännande inlägg som är på väg upp som säkert många magiker kan känna igen sig i, så pass på!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

