Gott nytt år!

Nu vill jag passa på och önska alla mina kära kunder, vänner och läsare 12 månader av glädje, 52 veckor av lycka, 366 dagar av kärlek, 8784 timmar välmående, 527 040 minuter av framgång och 31 622 400 sekunder Wordfeud. Ett helt år av livet!

2011 har för mig varit  väldigt spännande och händelserikt år då jag genomgått stora kliv i karriären, bland annat Talang 2011 som var första gången jag medverkade i TV, och även lyckats göra mig ett gott rykte på den engelska stå upp-scenen i Berlin.

2011 i siffror

37 uppträdanden runt om i världen. (företags- och privatarrangemang exkluderat)
Av dom var 18 uppträdanden utomlands.
Detta innebär att jag stått i rampljuset i minst 9 timmar.
Jag har rest mer än 11 200 km i tjänsten.
Cirka 17 konfettirör har jag smällt under mina shower.

Mitt mål med 2012 är att fördubbla dessa siffror.

Med detta så vill jag än en gång önska allihopa ett sannerligen gott nytt år! Se till att 2012 blir det bästa någonsin!

Vi syns nästa år!

/LUDDINI

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

