Kap Verde

Sedan i måndags åkte jag ifrån Göteborg och begav mig mot Kap Verde för att jobba som varietéartist på ett hotell i egenskap av 2Entertain och Fritidsresor. Kontraktet varar fram tills april 2013 så jag kan tyvärr inte ta emot några showförfrågningar fram tills dess. Det går inte att nå mig på telefonen heller då jag blivit avrådd att inte ha på den under vistelsen, så behöver ni få tag på mig så får ni skicka ett e-mail så ska jag försöka svara så fort jag kan.

Jag kommer skriva ett litet mer längre inlägg när  jag fått internetuppkoppling i lägenheten och då ska jag fixa lite bilder och sånt.

Tills vidare,

/L.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Kap Verde

  1. Stort grattis till jobbet!

Kommentera

