20/6 – Big Ben, Stockholm

På torsdagskvällen gjorde jag ett annat uppträdande och då var det på Big Ben i Stockholm. Där har jag uppträtt ett antal gånger och denna kvällen var det ”english comedy”, så allt var på engelska. Jag hade ganska låga förväntningar inför kvällen då det förväntades inte vara särskilt mycket folk (med tanke på att det är torsdagen innan midsommar då alla flyr från staden) och sedan var det inte så många komiker inbokade att uppträda den kvällen.

Men efter ett tag börjar det dyka upp folk och det var ju kul, så det blev en publik i slutändan. När jag sedan går på scenen infinner jag mig i det välbekanta scenljuset som lyser så starkt så det bara blir som en stor svart vägg framför mig, men så fort man böjer sig lite fram eller åt sidan så börjar man se vissa skepnader i publiken.

Hur som helst, även detta framträdande gick helt fantastiskt bra! Jag körde lite kortare nummer än vad jag gjorde kvällen innan och efteråt var det många som kom fram till mig och gav mig komplimanger. Känns helt otroligt att varenda framträdande jag gjort sedan jag kom tillbaka från Kap Verde har gått helt felfritt, kanske är så att man har utvecklat sig ganska mycket under den tiden?

Tusen tack till alla som kom och tittade!

Lämna en kommentar

Filed under Show

Kommentera

