Berlin!

Så imorgon, eller ja, idag, den 22 juli 2013, for jag iväg till Berlin i två veckor på lite semester och för lite uppträdanden. Alla som känner mig vet hur förtjust jag är i den staden. Jag tror detta är den åttonde gången jag besöker staden. Första gången var maj 2010. Det finns lite längre inlägg här i bloggen där jag beskriver varför jag gillar Berlin så mycket om ni vill gräva vidare.

Jag kommer att uppträda en del. De datum som är klara med största sannolikhet är:

28 juli – Buzz Club (Lagari, Pflügelstraße 19, Neukölln)
31 juli Neukölln Confessional (Myxa Café Berlin, Lenaustraße 22)

Sedan finns det datum som inte riktigt är spikade, dessa datum är 24, 25 och 30 juli samt 1 och 4 augusti. Håll utkik på min twitter för där kommer jag förmodligen skriva med ganska kort varsel om vart jag kommer uppträda, det är ungefär så det fungerar i Berlin.

Auf wiedersehen!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

